2.5.11

Kogu maailma raskus mu õlul..

Mul oleks teile reaalselt jumala paljustki seletada, sest eelmine nädal oli lihtsalt üks emotional rollercoaster, aga ma võtan momendi, et halada oma selle nädala to-do listist. Ja võib-olla ongi parem, sest emotsioonidel lihtsalt tõesti ei ole hetkel kohta mu elus, sest tegemist ootab:

  • norra keele eksam homme (õppida terve aasta jagu grammatikat + viis teksti lugema, tõlkima, jutustama)
  • inglise keele eksam kolmapäevaks (selle jaoks ma isegi ei tea, mida ma õppima pean, peale selle, et for no good reason ma pean pähe õppima umbes 15 Euroopa riigi geograafia, majanduse ja ajaloo..)
  • 5 lk essee kultuuridevahelisse kommunikatsiooni kolmapäevaks
  • videotutvustus mingist nõustamiskeskusest reedeks
  • 4 raamatut (üks neist on umbes 65% läbitud) lugeda, kirjutada nende kohta võrdlev arvustus reedeks
  • kirjanduse eksam reedel
Pluss tegelikult peaksin ma veel tegelema ühe iga päevaga aina lähemale hiiliva festivali korraldamisega 24/7, aga.. noh. Millal? 

Ühesõnaga, algab õpimaraton extraordinaire, mul on suur karbitäis hiina toitu, pakk küpsiseid ja 2 liitrit kokat... ja Westmanni äri, kui sellest peaks väheks jääma. 

Näeme... millalgi.. nädala lõpus, kui minust veel midagi järele on jäänud.. 

No comments:

Post a Comment